I Lieg In Der Sonn' Songtext

Peter Cornelius

von Mehr Songtexte

I Lieg In Der Sonn' Songtext
I war immer fließig und nett,der Erste der kommt und der Letzte der geht.Aber irgendwann is ma aufg'fall'n,die andern halten mi' für blöd.Und so hab i mir überlegt,daß des alles ganz anders geht.Das i besser fahr wenn i mit dem Trend,mi verziag wo die Hektik rennt.I mach gar nix mehr weil die Welt sowieso untergeht.I lieg in der Sonn',i bring mi net um,i bin doch normal,i pfeif auf jede Arbeitsmoral.So hör di doch um,a jeder gibt zu,daß er net weiterkommt.Ja i findin dem Labyrinth,mi nimmermehr z'recht.I werd' des G'fühl net los,daß kana weiß wie's weitergeht.Darum leg i mi in die Sonn' bis die Welt untergeht.Wenn die Sonn' untergeht,dann mach i mi still auf'n Weg,Denn mi druckt a bissl mei G'wissen.I fühl mi total zerrissen.Aber wenn i dann überleg,keiner weiß wie's morg'n weitergeht.Weil die ganze Welt auf'n Kopf steht,aus dem einfachen Grund, der Mensch is blödund er bleibt a Analphabet, bis die Welt untergeht.I lieg in der Sonn',i bring mi net um,i bin doch normal,i pfeif auf jede Arbeitsmoral.So hör di doch um,a jeder gibt zu,daß er net weiterkommt.Ja i findin dem Labyrinth,mi nimmermehr z'recht.I werd' des G'fühl net los,daß kana weiß wie's weitergeht.Darum leg i mi in die Sonn' bis die Welt untergeht.I lieg in der Sonn',i bring mi net um,i bin doch normal,i pfeif auf jede Arbeitsmoral.So hör di doch um,a jeder gibt zu,daß er net weiterkommt.Ja i findin dem Labyrinth,mi nimmermehr z'recht.I werd' des G'fühl net los,daß kana weiß wie's weitergeht.Darum leg i mi in die Sonn' bis die Welt untergeht.I lieg in der Sonn',i bring mi net um,i bin doch normal,i pfeif auf jede Arbeitsmoral.So hör di doch um,a jeder gibt zu,daß er net weiterkommt.Ja i lieg, i lieg in der Sonn',i bring mi net um,i pfeif auf jede Arbeitsmoral.