Wie A Wolkn Ohne Wind Songtext

Marianne & Michael

von Mehr Songtexte

Wie A Wolkn Ohne Wind Songtext
All die Jahre war'n so schön - bist mir in mein Herz geflogen, hab' mit dir die Wunder gsehn, an die i niemals glauben wollt'. Hast mir gezeigt, was Liebe ist - und hast mi aufgefangt, wenn i gfalln bin. Verlang ned, dass i des vergiss. Du gehst mir nie mehr aus dem Sinn. I fühl' mie wie a Wolkn ohne Wind, wie a Vogel, der ned singt, wie a Himmel ohne Sterne in der Nacht. Du bist für mi der Felsen dort im Meer. Du bist für mi der Mensch, zu dem i ghör, machst mi stark und unbesiegbar neben dir, nur neben dir. Du hast mi gnommen wie i bin, auch wenn's für di oft gar ned leicht war. I weiß, zu dir da ghör i hin, hast in deim Herz no Platz für mi. Du gibst mir Wärme in der Nacht - und i spür' wieder wie es sein kann. Hast mit mir gweint und mit mir glacht, i kann ned sein so ohne di. I fühl' mie wie a Wolkn ohne Wind, wie a Vogel, der ned singt, wie a Himmel ohne Sterne in der Nacht. Du bist für mi der Felsen dort im Meer. Du bist für mi der Mensch, zu dem i ghör, machst mi stark und unbesiegbar neben dir, nur neben dir. I fühl' mie wie a Wolkn ohne Wind, wie a Vogel, der ned singt, fühl' mi stark und unbesiegbar neben dir, nur neben dir.