Des Arschloch Von Der Polizei Songtext

Hans Söllner

von Mehr Songtexte

Des Arschloch Von Der Polizei Songtext
I därf gor net dro denka und wenn dann werd's ma schlecht und glab'n tuat's ma sowieso koa Mensch dabei war des echt echt seiner Zeit im Allgäu da is ma was passiert i trau ma gor nix sog'n davo weil i mi so genier es war ein schöner abend, ich hatte ein Konzert und an nichts Böses denkend, sonst hätt i mi doch gwehrt. Acht bläde Polizisten hab i mir dacht, oh Gott. Zwingan mi zum stehbleim und dann mach 'ans ernern job i hab gor net gwusst was los is af o'moil steh i mitten af der straß eine hand war an meim arsch hint dro, die anderne war an meim SACK. Rewoifer wern entsichert, i här bloß no wia's klickt, und dann ham'S mi zwunga, das i's von hinten FICK !!! Bitt Schehn hab i bettelt, uhh bitt schehn hab i g'read a junge polizistin, kniat si hi vor mir. "Söllner, jetz bist fällig", sagts und sie ziagt sie langsam aus vor Angst bin i ganz steif gword'n oh Gott, mensch hat's mir graust. ich leiste keinen widerstand, net bei da polizei. sie sagt sie's die claudia und i soll ja net schrein mit weit gespreitzten beinen bin i ihrer hinten nei' in den dicken orsch, von der polizei. in des dicke Arschloch von der polizei. vor angst bin i gar net kämma und erst nach a poar stund ham's gsagt das i mi schleicha därf und dann ham's mi noch gwarnt wenn i no ein mol hasch rauch, ham's gsagt dann sperrn's mi sofort ei und dann kimmt jede nacht die claudia vorbei. i kann koa nacht mehr schlafa weil i dram das vor mir steht. weil i dram das sie si hi' kniat und i muaß wieder nei, uuuh in des dumme Arschloch von der polizei in des dicke Arschloch von der polizei. in des depparte Arschloch von der polizei. in des stinkarte Arschloch von der polizei. Claudia, Claudia, Claudia, Claudia !!!