A So An Tag Im Lebm Songtext

Martin Locher

von S Lebm

A So An Tag Im Lebm Songtext
Ref.: A so an Tag im Lebm den wünsch i ned an jedn weil man steht so danebm, kennt sich nimma aus. Dabei is heit so schen, die Sunn geht auf und lacht mi aus, sie strahlt und i dagegn schau bescheidn aus. Es fangt scho an in da frua wenn da Wecker läut weil i was das Montag is. Nebenbei hob i verschloffn muaß jetz in die Arbeit laufen, dabei geht´s ma so mies. I schau in Spiagl mit rote Augn und putz ma meine Zänd, was tät i gebm wenn i jetz weiterschloffn könnt. Ref.: A so an Tag im Lebm muaß ma erst überlebm weil ma steht so danebm, wia die graue Maus. Dabei is heit so schen, die Sunn geht auf und lacht mi aus, sie strahlt und i dagegn schau bescheidn aus. I schleich mi ins Büro doch do wartet scho die rechte Hand vom Chef. Geh Oida heast i pack di und rauchen tuast du a no ? na ja, i waß er mog mi ned. Sei geheime Büroprinzessin lächelt überspitzt, weil sie was wo sie heit nach der Arbeit sitzt. A so an Tag im Lebm den wird´s no öfter gebm weil solche Tag kean eben zu an jedn Lebm. Doch davon abgesehn, scheint ma die Sunn heit vü zu schen, anstatt mi aufzuregn mach i ma nix draus, i werd jetz schwimmen gehn und auf Nacht geh i no aus.